sobota, 3 listopada 2012

Hej, hej hello !



Siemka:***. Dzień minął mi spokojnie. Eh... codziennie budzę się z nadzieją że spad śnieg , a tu lipa. Szczerze to chciałam się jeszcze nacieszyć jesienią, ale jak już spadł śnieg. To mógłby się utrzymać. Pewnie większość z was zauważyła, że gdy jest lato narzekamy, że chcemy zimę. I tak w kółko. No, ale znów gdyby zawsze było idealnie. Nie za gorąco nie za zimo, to narzekalibyśmy że jest zbyt monotonie. A więc trzeba się cieszyć, że mamy taką różnorodność pór roku.


5 komentarzy:

  1. Zgadzam się ;)
    zapraszamy:
    http://nbyen.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda. Ja tak mam jak jest lato to chcę zimę, a jak jest zima to lato xdd

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post :)

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczera prawda. Też tak uważam ^.^

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim programie robisz zdjęcia ? WT ? ; 3

    OdpowiedzUsuń